جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. دکتر ها
  3. دکتر حسین بابایی

“دکتر حسین بابایی” موقعیت ها

درباره ی ما “دکتر حسین بابایی”

دکتر حسین باباییدکتر حسین بابایی متخصص بیماری‌های کودکان در استان زنجان به شماره نظام پزشکی: 25732.

مطب ایشان واقع در زنجان – سعدی شمالی، بالاتر از چهار راه سعدی ، جنب داروخانه دکتر حلاجی ساختمان پزشکان مهر زنجان میباشد.

دکتر حسین بابایی متخصص بیماری‌های کودکان یا پزشک کودکان، یک پزشک متخصص است که در تشخیص، مراقبت و درمان مسائل پزشکی مرتبط با کودکان و نوزادان تخصص دارد.

این پزشکان می‌توانند خدمات گسترده‌ای را در زمینه سلامتی و بهبودی کودکان ارائه دهند، از جمله:

مراقبت‌های پزشکی عمومی: ارائه خدمات پزشکی عمومی برای کودکان، از جمله بررسی‌های سالمتی منظم، تشخیص بیماری‌های شایع و مراقبت‌های پیشگیرانه.

واکسیناسیون: ارائه واکسن‌های ضروری برای پیشگیری از بیماری‌های قابل پیشگیری در کودکان، مطابق با برنامه‌های واکسیناسیون ملی و پیشنهادات سازمان بهداشت جهانی.

مراقبت‌های جدیدزایی و مراقبت‌های نوزادان: ارائه مراقبت‌های پزشکی برای نوزادان و کودکان نوزاد، از جمله ارزیابی سلامت نوزاد، مراقبت‌های مادری و خدمات پیشگیری.

تشخیص و درمان بیماری‌ها و اختلالات کودکان: شامل تشخیص و مدیریت بیماری‌های شایع مانند عفونت‌ها، عوارض تنفسی، مشکلات گوارشی، اختلالات رشد و توسعه، بیماری‌های عصبی و روانی و غیره.

مشاوره و آموزش به والدین: ارائه مشاوره و راهنمایی به والدین درباره تغذیه، رفتارهای کودک، تربیت فرزندان، توسعه کودک، ایمنی، اختلالات خواب و سایر مسائل مرتبط با بهداشت و سلامت کودکان.

ارزیابی توسعه و ارائه خدمات توسعه‌ای: بررسی توسعه رشد و رشد فیزیکی، شناختی، زبانی و اجتماعی کودکان، تشخیص و مدیریت اختلالات توسعه و اختلالات یادگیری.

مراقبت‌های اورژانس و ترخیص بستری: در صورت لزوم، ارائه خدمات اورژانسی و مراقبت‌های بستری برای کودکان مبتلا به بیماری‌های شدید یا آسیب‌های جدی.

این فهرست تنها یک نمونه از خدماتی است که متخصص بیماری‌های کودکان ممکن است ارائه دهد.

خدمات ارائه شده

متخصص کودکان(اطفال)

اعضاء

  • شماره نظام پزشکی: 25732

گالری

“دکتر حسین بابایی” پاسخ ها

بدون مشاوره آنلاین.

مقالات

هنوز هیچ مقاله ای ارسال نشده است.
  • اشتراک گذاری پروفایل: