جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. دکتر ها
  3. دکتر صبا براتی

“دکتر صبا براتی” موقعیت ها

درباره ی ما “دکتر صبا براتی”

دکتر صبا براتیدکتر صبا براتی دکترای حرفه‌ای داروسازی در استان زنجان به شماره نظام پزشکی: د-23585.

داروخانه ایشان واقع در زنجان،زینبیه،خیابان سعدی وسط پایین تر از پاساژ گلها ساختمان پزشکان حکیم زنجان طبقه همکف می باشد.

دکتر صبا براتی دکترای حرفه‌ای داروسازی، به عنوان متخصص در زمینه داروسازی و علوم دارویی، می‌تواند خدمات گسترده‌ای را ارائه دهد، از جمله:

مشاوره دارویی: به بیماران و مراجعین در مورد مصرف داروها، جلوگیری از عوارض جانبی، تداخلات دارویی، و نکاتی که باید در مصرف داروها رعایت شود، مشاوره می‌دهد.

تهیه داروهای سفارشی: برای بیمارانی که نیاز به داروهای سفارشی یا ترکیبات دارویی خاص دارند، داروهایی را با توجه به نیازشان تهیه می‌کند.

مدیریت داروخانه: در بسیاری از موارد، داروسازان مدیریت داروخانه‌ها را بر عهده دارند و از تأمین و توزیع داروها، مدیریت موجودی، و رفع مشکلات مرتبط با داروخانه‌ها مسئولیت دارند.

تحقیقات دارویی: برخی از داروسازان در صنعت داروسازی یا موسسات تحقیقاتی مشغول به کار هستند و در زمینه تحقیق و توسعه داروهای جدید فعالیت می‌کنند.

آموزش و پژوهش: ممکن است در دانشگاه‌ها به عنوان اساتید تدریس کنند. در پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه داروسازی و علوم دارویی شرکت کنند.

مشاوره در زمینه سلامت عمومی: علاوه بر مشاوره دارویی، ممکن است به بیماران در زمینه سلامت عمومی، تغذیه، و مسائل مرتبط با بهداشت راهنمایی کنند.

دکترای حرفه‌ای داروسازی، با دانش و تجربه خود، نقش مهمی در ارتقاء سلامت عمومی جامعه ایفا می‌کنند و به افراد در مدیریت بیشتر و بهتر بیماری‌هایشان کمک می‌کنند.

خدمات ارائه شده

دکتر داروساز

تخصص ها

اعضاء

  • شماره نظام پزشکی: د-23585

گالری

“دکتر صبا براتی” پاسخ ها

بدون مشاوره آنلاین.

مقالات

هنوز هیچ مقاله ای ارسال نشده است.
  • اشتراک گذاری پروفایل:

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/ea-php74) in Unknown on line 0