جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. دکتر ها
  3. دکتر صدیقه حلاجی

“دکتر صدیقه حلاجی” موقعیت ها

درباره ی ما “دکتر صدیقه حلاجی”

دکتر صدیقه حلاجیدکتر صدیقه حلاجی دکترای حرفه‌ای داروسازی در استان زنجان به شماره نظام پزشکی: د-6542.

داروخانه ایشان واقع در زنجان – سعدی شمالی، بالاتر از چهار راه سعدی ، جنب ساختمان پزشکان مهر زنجان میباشد.

دکتر صدیقه حلاجی دکترای حرفه‌ای داروسازی، به عنوان یکی از متخصصان حوزه سلامت، انواع خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد که شامل موارد زیر می‌شود:

مشاوره دارویی: داروسازان متخصص به عنوان مشاورهای دارویی با بیماران و مراجعین برای ارائه اطلاعات در مورد داروها، عوارض جانبی، تداخلات دارویی و راهنمایی در مورد استفاده صحیح از داروها و مکمل‌های غذایی ارتباط برقرار می‌کنند.

تهیه و ترکیب داروها: داروسازان تخصصی مسئول تهیه و ترکیب داروها هستند. آن‌ها داروهایی را بر اساس نسخه‌های پزشکی یا استانداردهای مشخص تهیه می‌کنند.

مدیریت درمان دارویی: داروسازان متخصص می‌توانند نقش مهمی در مدیریت درمان دارویی ایفا کنند، از جمله ارائه راهنمایی‌های مرتبط با تنظیم و مدیریت داروها، برنامه‌های مصرف دارویی، و مسائل مرتبط با پیش‌نیازهای دارویی.

پژوهش و توسعه داروها: بسیاری از داروسازان تخصصی در صنعت دارویی یا در مراکز پژوهشی و دانشگاهی فعالیت می‌کنند و در زمینه توسعه و پژوهش در مورد داروهای جدید و بهبود روش‌های تهیه داروها مشغول به کار هستند.

آموزش و پرورش: داروسازان متخصص نقش مهمی در آموزش و پرورش دارویی و بهداشتی دارند. از جمله آموزش به بیماران درباره استفاده صحیح از داروها و مکمل‌های غذایی.

مشاوره در زمینه بهداشت عمومی: داروسازان می‌توانند مشاوره و راهنمایی در زمینه بهداشت عمومی، بهبود شرایط زندگی و پیشگیری از بیماری‌ها را نیز ارائه کنند.

در کل، داروسازان تخصصی نقش مهمی در سیستم بهداشت و درمان دارند و خدمات گسترده‌ای را به افراد و جوامع ارائه می‌دهند.

خدمات ارائه شده

دکتر داروساز

تخصص ها

اعضاء

  • شماره نظام پزشکی: د-6542

گالری

“دکتر صدیقه حلاجی” پاسخ ها

بدون مشاوره آنلاین.

مقالات

هنوز هیچ مقاله ای ارسال نشده است.
  • اشتراک گذاری پروفایل:

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/ea-php74) in Unknown on line 0