جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. دکتر ها
  3. ندا محمد بیگی

“ندا محمد بیگی” موقعیت ها

درباره ی ما “ندا محمد بیگی”

ندا محمد بیگیخانم ندا محمد بیگی کارشناس روان شناسی بالینی در استان زنجان.

مطب ایشان واقع در زنجان، خیابان بعثت، کوچه قلعه ساختمان پزشکان البرز زنجان میباشد.

خانم ندا محمد بیگی کارشناس روان‌شناسی بالینی خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند که شامل ارزیابی، تشخیص، و درمان مشکلات روانی و روان‌پزشکی می‌شود.

برخی از خدماتی که کارشناسان روان‌شناسی بالینی ارائه می‌دهند عبارتند از:

ارزیابی روانشناسی: ارزیابی مشکلات روانی، شخصیتی، روانپزشکی، و رفتاری افراد به وسیله روش‌های مختلف ارزیابی مانند مصاحبه‌های روانشناسی، تست‌های روانشناسی، و مشاهده‌های رفتاری.

تشخیص و تدوین طرح درمانی: بر اساس ارزیابی‌ها، کارشناسان روان‌شناسی بالینی مشکلات روانی را تشخیص می‌دهند. سپس برنامه‌های درمانی مخصوص برای کمک به مراقبت و بهبود حالت روحی فرد تدوین می‌کنند.

ارائه مشاوره فردی و گروهی: کارشناسان روان‌شناسی بالینی مشاوره فردی و گروهی را برای افراد با مشکلات روانی و روانپزشکی ارائه می‌دهند. تا آن‌ها را در مواجهه با چالش‌ها و بهبود کیفیت زندگی کمک کنند.

ارائه روش‌های مداخله و درمان: این شامل روش‌های متنوعی از جمله مشاوره، ترکیب درمان دارویی و روان‌پزشکی، روش‌های رفتاری مبتنی بر شواهد، و درمان‌های مبتنی بر حرفه‌ای‌ترین روش‌های موجود است.

پشتیبانی روانی و راهنمایی: کارشناسان روان‌شناسی بالینی همچنین به مراقبت و پشتیبانی روانی افراد در طول فرآیند درمانی و بهبود کمک می‌کنند و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند.

به طور کلی، کارشناسان روان‌شناسی بالینی متخصص در ارزیابی و درمان مشکلات روانی و رفتاری افراد هستند و می‌توانند افراد را در راه بهبود حالت روحی و روانی خود همراهی کنند.

خدمات ارائه شده

روانشناس بالینی

اعضاء

“ندا محمد بیگی” پاسخ ها

بدون مشاوره آنلاین.

مقالات

هنوز هیچ مقاله ای ارسال نشده است.
  • اشتراک گذاری پروفایل:

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/ea-php74) in Unknown on line 0